Sera Endüstriyel Reklam
REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER
Alınacak Personel Sayısı : 1
GENEL NİTELİKLER :
Tercihen üniversitelerin İşletme, İletişim, Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama bölümlerinden mezun,
Basın yayın ve halkla ilişkiler konusunda 2 yıl deneyimli,
Raporlama, sunum ve organizasyon yeteneği kuvvetli,
Araştırmayı seven, dijital medya ve internet kullanımına hakim
Müşteri memnuniyetine önem veren, yaratıcı ve problem çözme yeteneği olan,
Diksiyonu düzgün, güler yüzlü, prezantabl ve insan ilişkilerinde başarılı,
MS Office uygulamalarını iyi seviyede kullanabilen,
B sınıfı ehliyeti olup aktif araç kullanabilen ve seyahat engeli olmayan
İŞ TANIMI :
Şirketimizin her türlü kurumsal pazarlama faaliyetlerinin koordinasyonunu sağlamak,
Şirket bünyesinde yada dışarıda şirket adına gerçekleştirilecek organizasyonların hazırlığını yapmak,
Kurumdaki diğer departmanlarla ve sözcü konumundaki kişilerle sürekli iletişim halinde olarak bilgi akışı sağlamak, bu bilgiyi içeriğe dönüştürmek,
Kurum haberlerinin hazırlanması, tanıtım reklam medya kanalları ile olan ilişkilerini yürütülmesi, basında yer alması için gerekli bağlantıları kurmak
Başvur
SATIŞ TEMSİLCİSİ
Alınacak Personel Sayısı : 1
GENEL NİTELİKLER :
Tercihen açık hava reklamcılığı konusunda tecrübe sahibi,
Müşteri odaklı, problem çözme yeteneği gelişmiş,
Pazar araştırması konusunda bilgi ve deneyim sahibi,
İnsan ilişkilerinde başarılı, ikna kabiliyeti kuvvetli,
Diksiyonu düzgün, pozitif ve güzler yüzlü,
Genel görünümüne özen gösteren, temsil yeteneği güçlü,
Koordinasyon ve takip yönü güçlü, aktif ve yönlendirici,
MS Office programlarına hakim,
Araştırma ve raporlama yapabilecek,
Müşteri ziyaretleri ve esnek çalışma sistemine uyum sağlayabilecek,
Aktif araç kullanan,
Seyahat engeli bulunmayan,
En az 2 yıl deneyimi olan
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış,
İŞ TANIMI :
Şirketin belirlenen satış adedi ve satış departmanına ait müşterilerin satış stratejilerinin uygulanması sağlamak ve bunun için gerekli satış faaliyetlerini organize etmek ve yöneticilerine raporlamak,
Kurum tarafından belirlenen kurumsal satış stratejisi doğrultusunda, hedef müşteri grubunu doğru analiz ederek yeni müşteri potansiyeli oluşturmak ve mevcut müşteri portföyünün geliştirilmesini sağlamak,
Satış sürekliliğinin sağlanması amacıyla müşterilere gerekli sunum ve tanıtımları yapmak
Mevcut müşterileri ziyaret etmek ve iş ilişkilerini geliştirmek,
Faaliyetlerine ilişkin raporlamaları düzenli olarak yapmak ve yönetime sunmak, Pazardaki dinamikleri aktif olarak takip etmek,
Başvur